Reklamation

Reklamationsret

Alle varer købt på Naturalliving.dk er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået indenfor 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigt eller forkert brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen eller forringelsen. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Reklamerer du over produktet indenfor 2 måneder efter fejlen/manglen er opdaget, anses dette for rimelig tid.

Ønsker du at reklamere over en vare skal du sende en mail til os på [email protected] med dit ordrenummer, dokumentation af fejlen/manglen i form af billede eller video, samt en beskrivelse af fejlen/manglen. 

Vi refunderer i et rimeligt omfang fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget og vi beder dig sende varen retur.

OBS: Inden du sender en vare retur skal du kontakte Natural Living, sendes varen retur uden aftale herom afholder vi ikke omkostningerne til returneringen.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal – her

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]

Kontaktoplysninger

Natural Living

Duebrødrevej 32, 4000 Roskilde

CVR:39713705

Tlf nr: +45 50299735

Mail: [email protected]

Har du yderligere spørgsmål

Kontakt os