FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål.

Produkter

Er alle produkter veganske?

Mange af vores produkter er veganske, det er dog ikke alle. Vi har f.eks lys af bivoks og bivokspapir til indpakning af mad. Vi sørger altid for at undersøge alle vores produkter nøje før vi tager dem ind på shoppen og bivoksen som er brugt til disse produkter er fremstillet med omtanke for bierne og naturen.

Har I produkter af plastik?

Vi undgår så vidt det er muligt alt engangsemballage af plastik, sjældne gange kan vi desværre ikke komme uden om det. Det kan dreje sig om f.eks æteriske olier hvor låget skal have en speciel lukning som kun kan fremstilles af plastik.

Vi har få produkter af plastik og disse er beregnet til mange ganges brug og er altså ikke engangsemballage.

Hvordan udvælger I jeres produkter

Vi udvælger altid vores produkter på shoppen med nøje omhu og ud fra vores kerneværdier – gennemsigtighed, ansvarlighed og ærlighed.

Alle produkter og leverandører er nøje udvalgt med omtanke for miljø og mennesker, så du trygt kan handle dine bæredygtige og miljøvenlige produkter med god samvittighed.

Bestilling

Kan jeg ændre i min ordre?

Vil du gerne tilføje nogle flere varer eller vil du ændre i dine kontaktoplysninger, så kan du skrive til os på [email protected] (husk at oplyse ordre nr.) eller ringe til os på tlf. nr. 50299735. 

Har vi ikke sendt din ordre afsted kan vi helt sikkert hjælpe dig.

Produktet er udsolgt - hvornår kommer det på lager igen?

Vi gør alt for at have alle varer på lager – det lykkedes dog ikke altid, desværre. Nogle gange kan produktet også være udsolgt hos leverandøren og dette kan skyldes udfordringer med leveringen.

Du kan skrive dig op til produktet, så får du direkte besked når varen igen er på lager. Ønsker du mere information om produktet, er du velkommen til skrive til os – [email protected]

Jeg vil gerne bestille mere end der er på lager - hvad gør jeg?

Har du en forspørgsel på flere antal end det viste på produktet, så er det nemmeste at skrive en email til os på, [email protected] eller ringe til os på tlf.nr. 50299735

Så finder vi en løsning.

Kan jeg bruge mere end en rabatkode?

Nej, det kan du desværre ikke. Du kan dog altid gemme din rabatkode til en anden gang.

Forsendelse

Hvilken emballage bruger I?

Vi pakker og sender i FSC certificerede emballage og bruger fyld af genanvendt papir og papirtape med klister af naturgummi. Vi genbruger dog altid emballage og fyld fra vores vareleveringer og derfor kan du opleve andet fyld og andre æsker – for os giver det nemlig mening at bruge emballagen så mange gange som muligt.

Hvad er RE-ZIP

RE-ZIP er en cirkulær emballage, hvor RE-ZIP sørger for, at deres emballage bruges op til 30 gange.

Sådan fungerer det

  • Tilvælg RE-ZIP´s cirkulære emballage i kurven
  • Returner den tomme RE-ZIP i pakkeshop eller postkasse.
  • Når RE-ZIP har modtaget din emballage får du som tak en rabatkode på 10% til dit næste køb.

Læs mere om RE-ZIP her

Kan jeg hente mine varer hos jer?

Det kan du – du skal bare vælge afhentning hos os som forsendelsesmetode. Du kan hente din ordre på vores adresse på alle hverdage mellem kl.9-18

Din pakke vil være klar til afhentning, når du får en email fra os om, at vi har færdigbehandlet din ordre.

Levering & retur

Hvor lang er leveringstiden?

Ordrer modtaget inden kl.13 på hverdage, sendes samme dag og bliver som regel leveret indenfor 1-2 hverdage.

Ordrer modtaget på fredage efter kl.13 og i weekenden bliver pakket og sendt den efterfølgende mandag – her kan du forvente at modtage din pakke 1-2 dage efter afsendelsen.

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

Vi sender alle lagerførende varer med PostNord i Danmark og Sverige – vi betaler et ekstra beløb pr. pakke som går til at drive projekter, der kompenserer CO2-effekten af vores forsendelser.

Fragtpriser i Danmark. Fri fragt ved køb over DKK 499,- til valgfri pakkeshop. Øvrige ordrer er fragtprisen DKK 39,- til valgfri pakkeshop og DKK 59,- ved hjemmelevering og erhvervslevering. 

Du er også velkommen til at hente din ordre hos Natural Living i Roskilde på alle hverdage mellem kl. 9-18. Pakken kan afhentes i 2 uger efter bestillingen, hvis ikke andet er aftalt, herefter annulleres ordren.

Fragtpriser i Sverige. Levering til valgfri pakkeshop DKK 69,-. Hjemmelevering DKK 100,-.

Leveringsmulighederne vælges i kurven.

Jeg har fortrudt mit køb - hvad gør jeg?

Du har som kunde hos os 14 dages fortrydelsesret, som gælder fra modtagelsen af dine varer – du skal give os besked herom på [email protected], herefter har du 14 dage til at sende dine fortrudte varer retur til os.

Læs mere her om hvordan du gør.